כרמיאל: לראשונה ימונה סגן ראש עיר חרדי

איתי גדסי No Comments on כרמיאל: לראשונה ימונה סגן ראש עיר חרדי

סגן ראש העיר המיועד פנחס סירוקה אמר: "חתמנו על התחייבות מצדנו לשמר את הסטטוס קוו הקיים בנושאי שבת ונושאי דת , זה יישמר כמו שהיה עד היום, לא הולכים לשנות שום דבר"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי משא ומתן מתיש נחתם אמש הסכם קואליציוני בין ראש העירייה משה קונינסקי ליו"ר סיעת יחד פנחס סירוקה. לראשונה בכרמיאל ישמש סגן בשכר מסיעה חרדית.

בעוד כשבועיים תתקיים ישיבת מועצה ראשונה וקונינסקי יציג את הקואליציה שתלווה אותו בחמש השנים הקרובות. כרגע מסתמנת קואליציה של עשרה חברים, מול שבעה חברי אופוזיציה: 5 חברי מועצה מרשימתו של קונינסקי, 2 חברי מועצה מרשימת יחד השנייה בגודלה. גיורא צ'שקין, לנה (לאה) מירוסט, וקורן נוימרק כל אחד מהם מחזיק במנדט. חברי האופוזיציה הם: רינה גרינברג; 3 מנדטים, רותם ינאי; 3 מנדטים ורותם בז'רנו; 1.

סירוקה הסביר: "אני מברך את ראש העירייה החדש, אני מאמין שהוא ראוי ויצעיד קדימה את העיר. אני מודה לו על האמון שנתן בי, להיות הסגן שלו. אני בא לעבוד לשרת את כל התושבים ולא במגזר כזה או אחר. לא יהיה שום שינוי בעניין החיים בעיר, על זה התחייבו כל מרכיבי הקואליציה . אנחנו הראשונים  שחתמנו על התחייבות מצדנו לשמר את הסטטוס קוו הקיים בנושאי שבת ונושאי דת , זה יישמר כמו שהיה עד היום, לא הולכים לשנות שום דבר. סוכם כי הסטטוס קוו בנושאי שבת ונושאי דת יישמר כמו שהיה עד היום".



0 תגובות